maj 30 2014

Nic nie jest pewne...


Komentarze: 0

No właśnie... nic nie jest pewne

Taką wiadomość chcą przekazać nam praktycznie wszyscy. Nie ma nic stałego, ciągła zmiana. Jakie to daje możłiwości? Tak naprawdę nie mam pojęcia.

Często jak w grach steruje się postacią i w niektórych momentach sterowanie zostaje odwrócone strzałka w lewo podowuje, że postać idzie w prawo iodwrotnie, w pierwszym momencie pojawia się dezorientacja i trzeba się przestawić na nowe sterowanie. Pojawia się tutaj sytuacja przeciwna, do której można się przyzwyczaić bo chodzi o przeciwieństwo. Co jednak gdyby zmiana nie polegała tylko na przeciweństwie ale była losowa? Jak sterować postacią w grze gdy w każdej chwili zmieniają się kontrolery w sposób całkowicie przypadkowy?

Brak podstaw powoduje, że nawet jeżeli coś planujemy niekoniecznie wynik naszych działań jest taki jak chcieliśmy. Jeżeli zmieniają się zasady to nasze działania mogą finalizować się w sposób nieprzewidywalny a więc równiez w sposób sprzeczny z naszymi interesami.(Oczywiście jest to też mołżiwe przy dostatecznie małej wiedzy czy mądrości - jednak gdy zmienia się wszystko to jest to z większą częstotliwością.) Jeżeli nie ma nic pewnego, stałego to człowiekowi pozostaje tylko smutek. Jeżeli nie ma nic pewnego, człowiek może być bardzo niemiło zaskoczony a jak? O tym w jednym z następnych wpisów.

Pozdrawiam

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz